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Tresaure FC (492304) - Tranka (490565) » 209208581: T26/J1/V

Liga 209208581 Información oficial sobre el partido 209208581 en Hattrick

31.01.2009 14:00:00
Liga: Temporada 26 / Jornada 1 / V.185 (5698)

Asimetricos Alineación oficial del equipo 'Asimetricos' en el partido 4 - 2 Capitan Haddock Alineación oficial del equipo 'Capitan Haddock' en el partido
Paco Ros (16') 1 - 0
Erasmo Urraca (23') 2 - 0
2 - 1 Sergio Estorico (35')
Sergio Yarza (60') 3 - 1
Otom?rs Vinklers (85') 4 - 1
4 - 2 Jesús Miranda (86')
Asimetricos Alineación oficial del equipo 'Asimetricos' en el partido 4 - 2 Capitan Haddock Alineación oficial del equipo 'Capitan Haddock' en el partido
4 / 4 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 2
2 / 2 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
2 / 2 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
0 / 0 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 1 / 1
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
49 % Posesión 45' 51 %
45 % Posesión 90' 55 %
Normal Táctica Normal
Asimetricos Alineación oficial del equipo 'Asimetricos' en el partido 4 - 2 Capitan Haddock Alineación oficial del equipo 'Capitan Haddock' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Titánico (15))
Asimetricos Alineación oficial del equipo 'Asimetricos' en el partido 3 - 3 Capitan Haddock Alineación oficial del equipo 'Capitan Haddock' en el partido
Tiene un poco de suerte 3.35Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 2.86Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
38,6 % 33,4 % 28,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Asimetricos

Goles Goles

  • 185 Minuto 16 (Gol de tiro libre indirecto): Al minut 16 l'àrbitre va assenyalar joc perillós del defensa sobre el davanter de Asimetricos. A fi d'aconseguir el 1 - 0, van tocar-la en curt per tal que Paco Ros xutés amb potència la pilota, que va entrar a porteria com un míssil terra-aire.
  • 131 Minuto 23 (Gol por el centro): Després d'un fort xut, el refús del porter visitant va deixar una pilota enverinada a la frontal de l'àrea que Erasmo Urraca va aprofitar per marcar el 2 - 0 a plaer.
  • 131 Minuto 60 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de Asimetricos va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Sergio Yarza progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 3 - 1.
  • 130 Minuto 85 (Gol de falta): El gol de falta de Otomārs Vinklers sortirà a moltes televisions, ja que el seu xut va tocar el travesser, un pal, la línia de gol i l'altre pal abans d'introduir-se a la porteria al minut 85 i ampliar l'avantatge de Asimetricos a 4 - 1.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 69 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 69, Paco Ros de Asimetricos va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.

Eventos clima Eventos clima

  • 305 Minuto 13 (Evento clima: lluvia, K.O. rápido): No va ser un partit per als jugadors ràpids, cosa que va afectar especialment a Adán Dato.
  • 301 Minuto 22 (Evento clima: lluvia, K.O. técnico): Ángel Blanquer ho va passar fatal amb el terreny de joc tan xop i no va poder demostrar la seva gran tècnica.

Capitan Haddock

Goles Goles

  • 152 Minuto 35 (Gol por la izquierda): L'equip visitant va reduir diferències a 2 - 1 quan Sergio Estorico va superar el porter després d'una jugada per l'esquerra al minut 35 de joc i va fer emmudir l'estadi cridant "Voleu fer el favor de callar?"
  • 185 Minuto 86 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Jesús Miranda, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 4 - 2 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.